Handelsbetingelser

Bestilling og priser

På Vinothek-Vincent.dk kan du bestille og betale online. Du skal være fyldt 18 år, for at handle hos os.

Ved bestilling registreres ordren hos Vinothek Vincent, og der fremsendes automatisk en ordrebekræftelse til din mailadresse.

De oplyste priser er inkl. 25% moms og inkl. gældende afgifter.  Priserne er dagspriser. Der tages forbehold for trykfejl, prisændringer og udsolgte varer.

Betaling

Betaling sker ved bestilling, og du kan betale via Mobile Pay. 

 

Levering og fragt

Vi leverer i hele Danmark (ekskl. Grønland og Færøerne).  

Varerne afsendes fra vores lager i løbet af 1 - 3 hverdage efter vi har modtaget din bestilling.  Du modtager en mail fra os, når vi har afsendt dine varer.

Vores fragtpris beregnes på basis af den bestilte mængde og leveringsmetode. Fragtprisen fremgår af din ordre inden du godkender denne. 

Når du modtager dine varer, beder vi dig kontrollere at leverancen svarer til det, du har bestilt.  I tilfælde af mangler, eller at varen er beskadiget ved leveringen, skal dette noteres på fragtbrevet. Du bedes derefter henvende dig til os. 

Fortrydelsesret

I følge Forbrugeraftaleloven er fødevarer ikke omfattet af fortrydelsesret.  

Vi vil gerne sikre, at vore kunder altid modtager vine i den allerbedste kvalitet. Vin er et naturprodukt, og skal håndteres korrekt for at beholde sine fine aromaer og udvikle sig optimalt.

Vi er derfor meget pernitne med at vore vine opbevares og håndteres korrekt og ikke udsættes for unødig transport og for store temperaturmæssige belastninger. Dette kan vi kun sikre, når vi har kontrol over hele forsyningskæden fra producent til forbruger, og når vi sikrer, at vinen ikke sendes unødigt frem og tilbage.  Vi tager derfor ikke varer retur, medmindre det handler om en reklamation.

Reklamationsret

Når du handler hos Vinothek Vincent, har du 24 måneders reklamationsret. Det fremhæves, at reklamationsretten er begrænset til varens naturlige holdbarhed. Reklamationsretten er endvidere betinget af, at varen er opbevaret og i øvrigt behandlet korrekt.

Der skal reklameres inden rimelig tid efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for to måneder efter at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Hvis du mener, at der er fejl eller mangler ved en vare, skal du kontakte vores kundeservice, som vil behandle din henvendelse så hurtigt som muligt. Såfremt reklamationen er berettiget, vil du enten kunne få varen ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Returnering af varer skal altid aftales på forhånd med Vinothek Vincent. Vi accepterer ikke modtagelse af varer pr. efterkrav eller lignende, og sådanne forsendelser vil blive afvist.  Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.